Danas je u gradskoj vijećnici grada Otoka održana uvodna konferencija EU projekta „Izgradnja poduzetničkog inkubatora Otok“ koji zajednički provode Grad Otok, nositelj projekta, te Otočka razvojna agencija ORA i Poduzetnički inkubator BIOS iz Osijeka. Tijekom konferencije predstavljeni su ciljevi projekta te aktivnosti koje će se provoditi.
Nazočnima na konferenciji pozdravnim riječima obratio se zamjenik župana Josip Dabro.
U sklopu će se projekta „Izgradnja poduzetničkog inkubatora Otok“ u poduzetničkoj zoni Otok izgraditi moderna građevina površine 1.184,77 m2 s ukupno 16 poslovnih prostora namijenjenih poduzetnicima. Svi će prostori u potpunosti biti opremljeni i prilagođeni potrebama poduzetnika.
Ukupna vrijednost projekta iznosi 13.567.630,84 kn, a sufinancira ga Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, OP-a Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., iznosom od 13.551.910,84 kn. Projekt je započeo 1. listopada 2017. godine, a trajat će 24 mjeseca.
Grad Otok ovim projektom stvara uvjete za razvoj poduzetništva na svom području. Svima koji započinju vlastiti posao u inkubatoru će biti osigurani uvjeti za poslovanje u vidu poslovnih prostora, kao i izravne tehničke pomoći.
Najam će prostora u prvoj godini poslovanja biti potpuno besplatan, a nadalje po subvencioniranim cijenama kako bi se poduzetnici-početnici postupno prilagodili tržišnim uvjetima poslovanja. Poduzetnici će u novom objektu na raspolaganju imati 6 poslovnih prostora za proizvodne djelatnosti, 5 uredskih prostora, 3 hladne komore i 1 višenamjensku dvoranu.
Partneri su na projektu Otočka razvojna agencija ORA i Poduzetnički inkubator BIOS iz Osijeka koji će svojim iskustvom doprinijeti da se projekt uspješno provede.
Poduzetnički inkubator BIOS pruža podršku poduzetnicima već duži niz godina. U njemu trenutno posluje 40 poduzetnika koji zapošljavaju gotovo 200 osoba.
Stručnu će pomoć u sklopu novoizgrađenog inkubatora pružati Otočka razvojna agencija ORA. Poduzetnici će dobivati sve informacije potrebne za njihovo poslovanje, a posebice se to odnosi na mogućnost korištenja sredstava iz EU fondova. Također, održavat će se i specijalizirane edukacije namijenjene poduzetnicima, primjerice „Pokreni svoj posao“, „Od ideje do poduzetnice“ ili radionice o korištenju interneta u prodaji proizvoda.