Prije objave Javnog poziva za dodjelu potpora za razvoj i unapređenje poslovanja gospodarskih subjekata na području županije za 2023., u velikoj županijskoj vijećnici održana je radionica na kojoj se svim prisutnima detaljno objasnio postupak prijave, obrade prijavnica, ocjenjivanja te donošenja odluke o dodjeli financijskih sredstava.
Velik broj okupljenih dokaz je kako su ovakve radionice izuzetno korisne kako bi potencijalni prijavitelji imali priliku pitati sve što ih zanima te dobiti tražene informacije. „Vjerujem da je papirologija glavni problem poduzetnicima i upravo zbog toga smo se trudili dokumentaciju pojednostaviti što je više moguće. Traženi obrasci su vrlo jednostavni i mislim da im njihovo ispunjenje neće biti problem“, rekla je pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo i održivi razvoj Marija Budimir dodavši kako je najmanji pojedini iznos potpore 700, a najveći 7000 eura.
Cilj radionice je izravna komunikacija između poduzetnika i Županije, kako bi saznali što više korisnih informacija koji će pomoći u određivanju kriterija i ispunjenju konačnog cilja. Županijska vijećnica bila je popunjena gotovo do zadnjeg mjesta, što potvrđuje interes poduzetnika za ovakvim oblicima potpore u poslovanju. „Tražit ću potporu za proširenje, odnosno za obnovu i unapređenje poslovanja. Hvalevrijedan je ovo pothvat naše Županije jer nam potpora jako puno znači u ovim izazovnim vremenima“, rekao je autoprijevoznik, Vukovarac Filip Dujić. Na radionici je prisustvovao i vukovarsko-srijemski župan Damir Dekanić koji je također spremno odgovarao na postavljena pitanja te slušao primjedbe poduzetnika. „Pomažemo u okviru naših mogućnosti i uistinu želimo svake godine povećati taj iznos. Prošle godine smo išli s dva milijuna kuna, a ove godine u ovom prvom krugu ta brojka iznosi 200 tisuća eura, uz naravno financijska sredstva osigurana za drugi krug. Ono što želimo poticati su mikro i mali poduzetnici, odnosno pružiti im najbitnije za razvitak njihovog poslovanja“, zaključio je župan.