Knjiga MIT-Marketing/Muzeji i tehnologija, autora Darka Bilandžića, višeg voditelja Muzeja vučedolske kulture predstavljena je u Muzeju Vučedolske kulture. Knjiga predstavlja interaktivno iskustvo koje kombinira multimedijalni marketing u muzejima, proširenu stvarnost i umjetnu inteligenciju.

MIT pruža uvid u nove tehnologije i prakse koje mogu transformirati muzejsku industriju. Upotreba multimedije, proširene stvarnosti i umjetne inteligencije može obogatiti muzejsko iskustvo posjetitelja, privući nove publike i poboljšati angažiranost i edukaciju unutar muzeja. Ova interaktivna knjiga dodatno je obogaćena aplikacijom MIT AR. Autor knjige pojasnio je kako je knjiga posebna jer dolazi s mobilnom aplikacijom s kojom se mogu aktivirati određene stranice u knjizi i dobiti uvid u interaktivne 3D modele.

Uz brojne uzvanike na predstavljanju knjige u ime Vukovarsko – srijemske županije događaju su nazočile Mirna Levaković Lombarović i Ana Lovrenščak.