Ministrica regionalnog razvoja i fondova Europske unije Nataša Tramišak posjetila je danas grad Ilok. Dočekali su je župan Vukovarsko –srijemske županije Damir Dekanić, ravnateljica Uprave za potpomognuta područja Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU Katica Mišković, te gradonačelnica Iloka Marina Budimir.
U sklopu posjete, ministrica je obišla Dom za starije i nemoćne osobe Ilok, gdje je ravnateljici Doma Dariji Nikolić uručila ugovor za sufinanciranje provedbe EU projekta „Support life : Implementation of health and social services for vunerable groups „ u iznosu od 196.057,13 kuna.
-Riječ je o projektu u kojemu se radilo na infrastrukturi kao i na opremanju objekta, te edukaciji, a sve u cilju poboljšanja uvjeta za korisnike Doma u Iloku – istaknuo je Dekanić.
Radi se o Domu koji ima svoju posebnu koncepciju rada, a koji je njemu, kaže, jako simpatičan te se nada kako će uz pomoć Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU i ministrice Tramišak, s kojom ima izvrsnu suradnju, nastaviti rad na daljnjem poboljšanju uvjeta za korisnike.
– Ministarstvo i Županija podijelili su 15 posto iznosa od čega je Županija u projekt uložila 67,5 tisuća eura – naglasio je Dekanić.
Dodao je i kako se iskreno zahvaljuje Ministarstvu na svakoj pomoći i svemu što su učinili, te pozvao ministricu da što češće dolazi sa takvim darovima.
Ravnateljica Doma Darija Nikolić se zahvalila ministrici Tramišak na pomoći, jer je riječ o projektu koji je izuzetno važan za Grad Ilok.
-Ovim smo projektom ne samo povećali smještajne kapacitete za palijativne bolesnike na području Vukovarsko – srijemske županije nego i ugradili bolničko dizalo, rekonstruirali odjel, opremili sve sobe medicinskom opremom, te nabavili opremu za fizikalnu terapiju i novo električno vozilo – pojasnila je D. Nikolić.
Istaknula je i kako je osobni dolazak ministrice Tramišak samo potvrda kako je skrb o starijim i nemoćnim osobama značajna, te se nada kako će ovakvih projekata biti još više. Otkrila je i kako je u Domu smješteno 190 korisnika, dok novi palijativni odjel može skrbiti za 10 pacijenata.
Nakon uručenja ugovora ministrica Tramišak obišla je povijesnu jezgru grada Iloka i Poljoprivrednu zadrugu TRS, te se upoznala s radovima na projektima koji su financirani kako iz proračunskih sredstava Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, tako i iz fondova EU.
-Došla sam uručiti i dva ugovora vezanih za gospodarenje otpadom i reciklažno dvorište, te za sanaciju odlagališta otpada – istaknula je ministrica Tramišak.
Usto, kaže, došla je i obići radove na najvećem projektu obnove kulturne i povijesne jezgre grada Iloka, u vrijednosti veće od milijun kuna. Riječ je o sanaciji ogradnog zida u Srednjovjekovnoj jezgri grada, rekonstrukciji pješačkih staza unutar parkovnih površina i samom gradu, te rekonstrukciji javne rasvjete, a koji su sufinancirani iz državnog proračuna.
-Tu je i projekt „ESIF 50“ reknostrukcije zidina, zgrade Žitnice, Podrumareve kuće i Franjevačkog samostana u vrijednosti 4 milijuna kuna, koji je sufinanciran sredstvima iz fondova EU – naglasila je ministrica.
Poručila je i kako je kulturna baština grada Iloka od nacionalnog interesa, a na području cijele Vukovarsko –srijemske županije postoje ugovori u vrijednosti od oko 160 milijuna kuna, za obnovu kulturne baštine toga područja.
-Vjerujem kako će svi radovi krenuti i biti gotovi u rokovima, te da će cjelokupan projekt biti realiziran do kraja 2023. godine – rekla je.
Poručila je i kako ovo nije kraj ulaganjima u grad Ilok, te kako će se i dalje nastaviti financirati novi projekti, koji su ključni za razvoj turizma na području naše županije.
Župan Dekanić je dodao kako želi da razvoj cijele županije bude ravnomjeran.
-Grad Ilok kao ona prva točka prema prostoru izvan Europske unije mora biti jedna od svjetlijih točaka u našoj županiji i učinit ću sve da tako i bude – poručio je Dekanić i dodao kako su ovi projekti samo još jedna potvrda da Vlada RH, na čelu s premijerom Plenkovićem, posljednjih nekoliko godina radi dobar posao koji predstavlja značajan iskorak za razvoj ovog područja.