
U velikoj županijskoj vijećnici u Vukovaru održana je 15. Koordinacija župana, gradonačelnika i načelnika Vukovarsko – srijemske županije. Na dnevnome redu bilo je sedam točaka dnevnoga reda: postupanje JLS-a u slučaju potrebe za proglašenjem prirodne nepogode od strane župana, oštećenja na gospodarskim zgradama i zgradama javnog sektora nastala u 2023. uslijed olujnog i orkanskog vjetra, postupanje JLS-a s napuštenim i nezbrinutim životinjama (psi i mačke) s naglaskom na potrebe izgradnje skloništa na području VSŽ, dezinsekcija komaraca na području VSŽ, sporazum o sufinanciranju projekta medijske kampanje borbe protiv ovisnosti o duhanskim proizvodima, alkoholu i drogama na području VSŽ, sporazum o sufinanciranju organiziranog prijevoza umirovljenika u toplice na području RH, potpisivanje Sporazuma o sufinanciranju opremanja i osposobljavanja operativnih snaga i udruga od interesa za CZ VSŽ za razdoblje 2024.-2028. te razno.




„Jedna od tema na danas održanoj Koordinaciji bila je i nevrijeme koje je jučer pogodilo iločko i županjsko područje. Gradonačelnici i načelnici su dobili precizne upute na koji način trebaju postupati, odnosno poslati povjerenstva na teren koja će utvrditi nastalu štetu, a na temelju tih prijava proglašava se prirodna nepogoda. Postoji točno određena procedura koju želimo ispoštovati kako bi svi oštećenici dobili sredstva odštete“
rekao je vukovarsko-srijemski župan Damir Dekanić.


Na koordinaciji je zaključeno sljedeće:
- Podržava se projekt medijske kampanje borbe protiv ovisnosti o duhanskim proizvodima, alkoholu i drogama na području naše županije koje provodi Povjerenstvo za suzbijanje zlouporabe opojnih droga i drugih ovisnosti VSŽ, sukladno nacionalnoj strategiji, a preporučuje se JLS-ovima da u svojim proračunima osiguraju sredstva za sudjelovanje po modelu gradovi 700 eura, općine 500 eura i Županija 2.300 eura godišnje.
- Podržava se projekt organiziranog besplatnog prijevoza umirovljenika slabijeg imovnog statusa u toplice tijekom godine, a JLS-ovima se preporučuje sufinanciranje troškova u sljedećem omjeru: općine 600 eura i gradovi 1.500 eura godišnje, a Županija 50% ukupno prikupljenih sredstava godišnje. Nositelj projekta bit će Županijski odbor za skrb o osobama treće životne dobi.
- Podržava se inicijativa Udruge slijepih VSŽ za sufinanciranje dijela plaće videćeg asistenta zaposlenog u udruzi, a u cilju unapređenja integracije slijepih osoba u suvremeno društvo i poboljšanju kvalitete života slijepih osoba. VSŽ i JLS-ovi obvezuju se sudjelovati u sufinanciranju istog u sljedećim omjerima: VSŽ 1.300, gradovi 100 eura i općine 50 eura godišnje.

