Nositelj projekta (Faza I i II): Poljoprivredno šumarska škola Vinkovci
Partneri na projektu:
Faza I: Vukovarsko-srijemska županija, Srednja škola Ilok
Suradnici Faza I: Razvojna agencija Vukovarsko-srijemske županije, Zdravstvena i veterinarska škola dr. Andrije Štampara Vinkovci, Hrvatski zavod za zapošljavanje Vinkovci, Iločki podrumi d.d. i Poljoprivredna zadruga Trs
Faza II: Vukovarsko-srijemska županija, Razvojna agencija Vukovarsko-srijemske županije, Srednja škola Ilok, Obrtničko-industrijska škola Županja, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vinka plus d.o.o.
Upravljačko tijelo: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU (Faza I)
Ministarstvo znanosti i obrazovanja (Faza II)
Posredničko tijelo: Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU – SAFU (Faza I)
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih – ASOO DEFCO (Faza II)
Ukupna vrijednost projekta: 4.242.738,39 EUR (Faza I)
4.766.128,55 EUR (Faza II)
Iznos EU sufinanciranja: 3.960.357,64 EUR (Faza I)
3.760.703,93 EUR (Faza II)
Razdoblje provedbe: 10.4.2019.-29.12.2023. (Faza I)
3.7.2020.-29.12.2023. (Faza II)
O projektu:
Projekt Centar za suvremene tehnologije i obrazovanje u poljoprivredi (tzv. RCK) proveo se kroz dvije faze (RCK 1 i RCK 2) koje su se međusobno nadopunjavale, a sve s ciljem povećanja relevantnosti strukovnog obrazovanja kroz poboljšanje edukativno-demonstrativnih uvjeta u sektoru poljoprivrednog obrazovanja kako bi se postigla veća zapošljivost učenika u poljoprivrednim djelatnostima.
Kroz RCK I omogućila se dogradnja/rekonstrukcija zgrada nositelja projekta Poljoprivredno šumarske škole (PŠŠ) te škole partnera Srednje škole Ilok (SŠ Ilok). Ulaganje u uspostavu infrastrukture RCK kroz radove na dogradnji, rekonstrukciji, obnovi i prilagodbi objekata prijavitelja i partnera, kao i kroz nabavu specijalizirane opreme, pretpostavka je za daljnji razvoj i provedbu obrazovanja i edukacije učenika i korisnika obrazovanja. Kroz RCK II razvile su se nove obrazovne ponude, ojačane su kompetencije odgojno-obrazovnih zaposlenika te su dodatno opremljene partnerske škole suvremenom opremom koja će omogućiti učenicima i odraslim polaznicima učenje i svladavanje praktičnih vještina koristeći najsuvremeniju tehnologiju. Ukupno gledajući, provedba projektnih aktivnosti kroz RCK II donijela je brojne benefite involviranim dionicima, kao što su: jačanje kompetencija, stjecanje novih znanja i vještina, umrežavanje sa stručnjacima i drugim obrazovnim institucijama u sektoru poljoprivrede. Uvođenjem suvremenih tehnoloških rješenja u redovitu provedbu obrazovnih programa podigla se razina kvalitete obrazovanja i stvorila podloga za nastavak obrazovanja na nekoj od visokoobrazovnih ustanova. Provedba je rezultirala ponudom devet novih obrazovnih programa koji će privući nove zainteresirane učenike i odrasle polaznike, čime će se osigurati održivost RCK. Modernizacija i opremanje nositelja projekta i škola partera nosi višestruku korist i široj zainteresiranoj javnosti, otvara nove mogućnosti suradnje s gospodarskim subjektima i obrazovnim ustanovama.
Obje faze projekta usmjerene su na kvalitetu i učinkovitost sadržaja RCK koji su inovativni, relevantni i povezani s tržištem rada te omogućuju polaznicima vrhunske uvjete za stjecanje praktičnog iskustva kao i direktan transfer znanja u poljoprivrednoj praksi. Obrazovanje u RCK omogućit će polaznicima programa stjecanje kompetencija za osobni i profesionalni razvoj te cjeloživotno obrazovanje na europskom i globalnom tržištu rada.